Hari yang Bahagia.

Hari ini, ku rasa bahagia, ok, tu part of christian song, tak boleh nyanyi. Anyway, hari ini memang ku rasa bahagia? ngapa? Pipuku bawa saya ke Megamall! Shiok! Kami gi makan kat C-Jade express, makanan sana sedap kot, tak berapa mahal. Ku rasa sangat gembira apabila pipuku balik dari tour, pipuku tentu bawa saya gi shopping the next day. Oh ya! Pipuku telah beli sebuah jam tangan yh berjenama Fossil. Canteknya... backgroundnya adalah bunga. After that, kami pergi shopping kat Carrefour, beli shampoo dan bla bla bla. Selepas tu, memanglah balik ke rumah. Tunggu kakak saya balik dari office. Masa tu, inigin makan steamboat, masa tu pukul 830 mlm kot. Saya rayu to my mum bahawa bawa saya gi beli semua steamboat ingredients. Kakak pun setuju nak makan dengan saya. Lagi Shiok! Setelah siap beli, cepat2 balik dan buat persiapan.
Masa utk makan, wowwww, sedapnya! Saya boleh feel bahawa kakak saya berasa amat bahagia, saya juga! Tapi, bulan tujuh dia akan gi ke Aussie, saya akan miss dia, tak tau bila akan makan dengan dia lagi.

*Sorry arr, today use malay, I know it is a bit cacat, but I like it baby!!*

Comments

Popular Posts