Anugerah Cemerlang?

1415pm

Ring! Ring!
*Jumped down from my bed to pick up the phone*
*Still sleeping, hehe*

Me : Ha..Ha..Ha.. Hello?
Pn Rohaidah : Ini Cherish ya?
Me : Yes?
Pn Rohaidah : Saya Pn Rohaidah dari Bu3
Me : Yes?
Pn Rohaidah : Kami ingin menjemput anda ke sekolah kerana awak dapat anugerah cemerlang.
Me : Anugerah cemerlang? untuk apa?
Pn Rohaidah : Awak telah dapat anugerah cemerlang dlm subjek Sains SPM.
Me : *opened eyes widely* Huhhh? Ya kah?
Pn Rohaidah : Kami akan hantarkan surat kepada anda, sila confirm dengan clerk sekolah kita ya, Bye.

Ok, I was totally shocked, I cant believe I got Anugerah cemerlang? First time in my life!! This is love man.. haha. So happy, will get another cert soon, I guess! Yay! And Yes, went back to oink for a while, woke up at 1500pm to catch my cartoon!

Comments

Popular Posts